Nr 7 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jack en Marielle Cardinaal - WaarBenJij.nu Nr 7 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jack en Marielle Cardinaal - WaarBenJij.nu

Nr 7

Blijf op de hoogte en volg Jack en Marielle

17 Oktober 2016 | Indonesië, Kuta

Hai luitjes!

Hier zijn we weer! Dacht ff een blog om ons avontuur in the cage of death met jullie te delen! Jaaaa we hebben t overleefd!
Vanaf t mooie Kakadu park, dus een weekje vertoeven in Darwin. De eerste paar dagen niet veel gedaan dan beetje op de camping hangen, zwemmen en beetje orde op zaken stellen... ( busje maar eens opnieuw ingeruimd, en wat wasjes draaien)
Deze camping had een hele leuke bistro met bar, dus ook veel gezellige avonden gehad met voornamelijk australiers! Erg gezellig, en vooral ook veel tips weer gekregen wat we vooral wel en niet mogen missen in t mooie australie! Nog een verjaardag gevierd van John, wiens ouders allebei nederlands zijn, maar al 60 jaar in Australie wonen. En natuurlijk onze zangkunsten laten horen met de karaoke, waarvan jullie meekonden genieten op fb, en insta! De dag na onze geweldige performance, was t dan zover.... The cage of death stond op t programma! Jack had er super veel zin in, marielle zag t allemaal niet zo zitten! Aangekomen in de crocosaurus cove, de laatste formulieren invullen, en toen was t toch echt zover! We mochten de kooi in! Na 10 keer de vraag of de ketting echt niet kon knappen, en of de krokodil er echt niet stiekem via t rooster aan de onderkant gezellig ook bij ons in de kooi kon zwemmen, ( dit was natuurlijk allemaal marielle) gingen we de kooi in. De komende 15 minuten, was t jack, marielle en Chopper in t water... Chopper... De naam alleen al.... Deze dag was t echt super warm, en benauwd dus de krokodillen waren erg lui zeiden ze... Ik geloof dat ik dat helemaal niet erg vond! Dus de eerste paar minuten waren we naar een lekker in de zon liggende krokodil aan t kijken. Ok! Dit kan ik best hebben... Weinig paniek te bespeuren!! Maar de verzorgers vonden dat er actie in de tent moest komen.. Of ja... Actie in de krokodil. Dus er werd met een bal op t water geslagen, en jawel hoor... Chopper ging gezellig (AAAARGHHH) bij ons zwemmen. Even voor de duidelijkheid... Chopper is bijna 6 meter lang, en een kleine 500 kilo.... Iedere keer als zn staart tegen de kooi aankwam zwiepte deze lekker op en neer in t water... Doodeng aldus Marielle. Jack vond t allemaal TE GEK! Na een kwartier kreeg hij nog een lekker stukje kip, en dan zie je dus echt van heeeeel dicht bij hoe ongelooflijk groot zo'n krokodillen bek is! En hoe messcherp de tanden zijn, om nog maar te zwijgen over de kracht die, ze in hun kaken hebben... Na een dikke 20 minuten werden we weer uit t water gehaald, en blij dat we weer veilig achter t hek, op de grond stonden... T was een gave ervaring, maar Marielle doet dus NOOIT MEER!! Jack vond t helemaal te gek, en zou nu weer gaan! Na verder nog een dagje in t park alles te hebben bekeken, terug naar de camping! Helaas was er iets mis met de bus, dus naar de garage, en de bus moest een daar blijven. Gelukkig genoeg hostels in de buurt, dus na een nachtje in een hostel, de volgende dag terug naar de garage. Gelukkig niets ingewikkelds aan de hand, en we konden m smiddags weer ophalen. Savonds weer een super leuke avond gehad op de camping, met een gezellige groep! Nu waren de laatste dagen in Darwin aangebroken, en we hebben vooral gekletst met de mensen hier, en savonds gezellig met zn allen gegeten en geborreld! Na een week hier, zijn we wel allebei blij dat we straks aan onze rit naar Alice springs kunnen beginnen! Maar eerst lekker een week genieten in t mooie Bali! Afgelopen nacht aangekomen, na een vlucht van 2,5 uur, en we hebben een geweldig hotel! Dus de komende dagen lekker een echt bed, eigen douche, en heerlijk ontbijt smorgens! Voelt allemaal heel erg luxe natuurlijk na 3 maanden kamperen.. Hahahaha. Verheugen ons vooral op t heerlijke eten hier, en Marielle gaat ff lekker goedkoop sigaretten inslaan.... In australie natuurlijk knetterduur!
Dus vanaf een zonnig Bali, de groetjes van ons!!!

Liefs,
Jack en Marielle.

• 17 Oktober 2016 - 08:30

Remon & Claudia:

Wat een avontuur alweer, wow !
    Kei gaaf !
    Nu lekker ff genieten van alle luxe en idd snel wat pafkes inslaan haha, en dan op naar het volgende avontuur !
    Blijven genieten lieverds dit nemen ze jullie niet meer af !
    Dikke knuf XXX

• 17 Oktober 2016 - 08:57

May:

Wederom weer geweldig om te lezen. Ik vind het knap dat je in die kooi bent gegaan dat pakken ze je niet meer af. Hier in de kasteelgracht kun je zo iets niet...dus dit was je kans...Geniet van jullie luxe op bali. Tot snel weer. xxx van ons

• 17 Oktober 2016 - 11:07

Gemma:

Wat weer een prachtig verhaal en beleving had niet graag in jou schoenen gestaan....! Heel veel plezier op Bali en genieten maar weer van alles wat jullie tegenkomen!

Groetjes van ons! xxx

• 17 Oktober 2016 - 19:18

Gerrie:

Weer benieuwd naar het volgende verslag
    leuk om het lezen xxxxxxx

• 18 Oktober 2016 - 13:29

Ingrid:

Wat weer een geweldige ervaring. Heel veel plezier op Bali en geniet er maar weer van. Groetjes van ons

• 20 Oktober 2016 - 10:46

Mam:

Ha genieters, ik dacht reageer ook ff op het blog. We hebben natuurlijk FaceTime en app contact, maar de verhalen zijn zo mooi om te lezen, je kunt er straks gewoon een boekwerk van maken. Jullie hebben al zoveel mooie avonturen meegemaakt en heel veel leuke mensen ontmoet, dit neemt niemand jullie meer af. Heel veel plezier in Bali en tot het volgende verslag. Groetjes en heel veel xxxxx

• 21 Oktober 2016 - 16:03

Theo En Nelly Hansen:

Wat weer een mooi verhaal. Geniet nu maar ff van de luxe op Bali,
    groetjes en veel liefs uit Itter

• 07 November 2016 - 05:37

Angelique:

WAUWWWWWWW topper zeg Mariëlle
    Had t echt niet gedurft
    Weer een mooie en uitdagende ervaring rijker mupkes
    Dikke knufxxxx van migge