Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jack en Marielle Cardinaal - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jack en Marielle Cardinaal - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jack en Marielle

20 Juli 2016 | Australië, Sydney

Halloooo! Hier zijn we dan! Na een geweldige allerlaatste borrel bij de SooS, begon de reis. En na een laatste luxe nacht in A'dam, waar we nog een upgrade kregen, vertrokken we dan echt! De eerste vlucht was van a'dam naar Dubai. Die 6 uur trokken lekker lang aangezien de baby achter ons, zo'n kleine 4 uur de krijsstand erop had staan... Maar goed, daar aangekomen, op zoek naar de gate, en snel verder. Na een uurtje wachten konden we beginnen aan de 12 uur richting Sydney. Vlucht viel mee, toch allebei kunnen slapen, ondanks ook hier veel huilende baby's... Snel door de paspoortcheck, en rugzakken pakken en hup de taxi in naar ons hostel. Nog ff een drankje en dan toch naar bed. Vandaag eigenlijk al vanalles willen zien en doen, maar doordat t de hele dag regende eigenlijk niks gedaan. Net lekker gegeten, en nu nog ff beetje alles uitzoeken, en dan morgen de eerste highlights hier bekijken. Kortom, alles prima tot nu toe!

Liefs, jack en mariëlle.

• 20 Juli 2016 - 13:29

May En Peter:

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Wij gaan hier bijna dood van de hitte 37 graden niks aan veel te warm. Ben benieuwd naar jullie volgende verslag wel leuk zo zijn we er toch een beetje bij.

Slaap lekker voor dadelijk heel veel liefs van ons xxx

• 20 Juli 2016 - 13:47

Truus Caris:

Hallo weredlreizigers
    Zo te horen hebben jullie nog goed gefeest van te voren !! Daarom is het ook fijn om even niks te doen en te genieten van de rust die nou op jullie afkomt .
    Veel plezier en tot horens . gr, van ons xx

• 20 Juli 2016 - 14:45

Mat Niëns:

Kon je baby niet uit het raam gooien ?

• 20 Juli 2016 - 17:13

Andy En Lilian :

Halllowa ja het was inderdaad een geweldig afscheids borrel ik had er maandag nog last van!!
    Leuk dat jullie nu regen hebben wij gaan kapot hier gewoon 37 gr maar doe lekker rustig aan en geniet er maar lekker van xxx tot horens en oetkieken

• 20 Juli 2016 - 20:39

Lenie Wijen:

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen en wat die baby betreft, is het voor jou een reden te meer om geen kwakers aan te schaffen, hihi, have fun

• 20 Juli 2016 - 21:27

Marlies En Boy:

heey goed te horen dat jullie goed aangekomen zijn geniet ervan en hou ons op de hoogte [maak ons lekker]haha groetjes

• 21 Juli 2016 - 21:22

Gerrie:

Wat leuk om jullie te volgen, wat een avontuur gaan jullie aan, ben nu al benieuwd naar het volgende mailtje
    groetjes en tot weer hoorsxxxx

• 22 Juli 2016 - 16:35

Peter En Truus:

fijn om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn.
    geniet van een prachtige tijd samen.

• 23 Juli 2016 - 17:24

Andy En Lilian:

Haalowaaa het is weer bijna een week geleden en nog nieuws camper al opgehaald?en wat was het gezellig die zondag met afscheid had er maandag nog last van

• 23 Juli 2016 - 22:15

Ton En Ine:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen . Claudia heeft me al een paar foto's laten zien , ziet er goed uit daar, hoorde wel dat marielle het koud vond . Heel veel plezier nog .

• 29 Juli 2016 - 22:35

Dimphy En Thijs Vanderfeesten :

Fijn om te lezen dat het goed gaat. Geniet maar van alles en elkaar. Xxx

• 02 Augustus 2016 - 18:24

Guido:

Volgens mij amuseren jullie je geweldig, want er blijft weinig tijd over om een reisverslag online te zetten zo te zien

• 02 Augustus 2016 - 18:25

Guido:

Heel veel plezier samen !

• 02 Augustus 2016 - 20:20

John En Corine:

Mooi om te lezen dat alles ( bijna*alles) goed is verlopen. Hou Weert e.o. op de hoogt van jullie avonturen. No worry's and be save.
    Groeten van John en Corine

• 05 Augustus 2016 - 18:35

Wlma:

Hallo jack en marielle heb net jullie verslag gelezen jammer dat het weer wat minder is maar komt ook goed ja jullie hebben al veel gezien super land he volgens huub en al kangaroes gezien of panda s nou ik blijf wel op de hoogte van jullie geweldige tijd geniet er van en veel plezier gr

• 16 Maart 2017 - 22:35

Wilma:

Weer een geweldig verhaal lekker gezwommen tussen bukkems nu weer op naar een volgende uitdaging kijk goed uit en geniet ze nog graag van ons